Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja podjetja Wind d.o.o. so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in priporočil GZS ter mednarodnim kodeksom e-poslovanja. S spletno trgovino www.porocivase.si upravlja agencija Wind. Nakup se lahko opravi z registracijo uporabnika v bazo podatkov stalnih strank spletne trgovine www.porocivase.si ali tudi brez registracije. Sama registracija omogoča kasnejši pregled vaših nakupov v naši spletni trgovini www.porocivase.si.

Želje in potrebe strank jemljemo resno, to nam predstavlja izhodišče za vse izdelke in dejavnosti agencije Wind, ki se odraža tudi v naši politiki varovanja zasebnosti. Pričujoča spletna stran zbira informacije izključno za interne potrebe in v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Te informacije ne bomo nikoli delili z drugimi ali jih prodali.

Agencija Wind se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, pri čemer bodo osebni podatki uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, kar mu omogoča sama registarcija.

DOSTOPNOST DO INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebuje davek, stroške prevoza in način plačila. Prav tako mora biti razviden tudi časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pa tudi to, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAKUPOVANJE
Nakupovanje v naši spletni trgovini www.porocivase.si je zelo enostavno. Izdelke, ki jih želite kupiti, izberete s klikom na ''Dodaj v košarico''. Vsak vnos količine potrdite s klikom na "Osveži", nato se vrnete s klikom na "Nazaj v trgovino", kjer nadaljujete z nakupom ali kliknete "Nadaljuj na naslednji korak", kjer boste zaključili nakup. Izbor izbranih izdelkov imate prikazan ob vsakem novem naročilu, količina izbranih izdelkov pa je prikazana v okencu "Nakupovalna košarica". V seznamu izbranih izdelkov imate pri vsakem izdelku možnost, da izdelek odstranite iz košarice ali spremenite njegovo količino. Na dnu strani naročila imate že izračunan znesek izbranih izdelkov. Nakup nadaljujete s klikom na "Nadaljuj na naslednji korak". Zatem vpišete še svoje popolne podatke ( ime, priimek, naslov, telefonska št., e-mail)  in s klikom izberete željeni način plačila. Na tej strani prav tako odkljukate s klikom "Naročilo z obveznostjo plačila", kar pomeni, da vaše naročilo tudi plačate. V rubriko Komentar vpišite vsa besedila, ki jih je potrebno natisniti na naročene izdelke, nato nadaljujete s klikom na "Nadaljuj na naslednji korak". Na naslednji strani potrdite nakup s klikom na "Sprejmem splošnem pogoje", ki jih predhodno preberete in zaključite s klikom na "Zaključek naročila".
Sklenjeno pogodbo oz. specifikacijo naročila kupec prejme po elektronski pošti. Stiskana specifikacija naročila se hrani kot priloga računa v arhivu pri prodajalcu.
Želje in potrebe strank jemljemo resno, to nam predstavlja izhodišče za vse izdelke in dejavnosti agencije Wind, ki se odraža tudi v naši politiki varovanja zasebnosti. Pričujoča spletna stran zbira informacije izključno za interne potrebe. Te informacije ne bomo nikoli delili z drugimi ali jih prodali.

REGISTRACIJA

Nakup izdelkov lahko opravite z registracijo v našo bazo podatkov stalnih strank ali tudi brez registracije. Sama registracija vam omogoča kasnejši pregled vaših nakupov v naši spletni trgovini.

CENE
Vse cene v spletni trgovini www.porocivase.si veljajo na dan naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake. Cena posameznega izdelka velja za kom izdelka in je zapisana v evrih. Pri vabilih vključuje cena vabilo s tiskom in kuverto, pri konfetih pa konfet z napisanim kartončkom. Pri ostalih izdelkih je v opisu posameznega izdelka navedeno kaj posamezna cena vsebuje in kaj je potrebno doplačati.

Ne delamo in ne pošiljamo vzorčnih komadov. Najmanjše naročilo je 5kom, razen, če ni dogovorjeno drugače.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednji način plačila, kar naročnik izbere ob zaključku naročila:

  • plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke se poštarju plača stroške poštnine in provizijo za storitev plačila po povzetju),
  • plačilo s plačilnim nalogom na TRR podjetja je mogoče samo vnaprej kot predplačilo.

Vsi obračuni so do potrditve naročila in plačila zgolj informativne narave. 

DOBAVA in DOSTAVA

Naročeno blago pošiljamo po pošti razen, če je dogovorjeno drugače. Kupnini naročenih izdelkov se prišteje še poštnina in provizija za opravljeno storitev plačila po povzetju, ki jo obračunamo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Naročene izdelke tiskane narave boste prejeli v 7 delovnih dneh od potrditve naročila, ostale naročene izdelke pa v 14 delovnih dneh od potrditve naročila, razen, če je dogovorjeno drugače. V času glavne sezone porok (april, maj, junij) je čakalna doba daljša, za tiskane izdelke 10 do 14 delovnih dni, za ostale do 20 delovnih dni od potrditve naročila, razen, če je dogovorjeno drugače. Vikendi in prazniki podaljšajo dobavni rok. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem, obvestil kupca.V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih plačil. 

Dostava se vrši na naslov, ki ga je naročnik navedel ob naročilu. V primeru, da v času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz.poskusu predaje pošiljke. Pošiljka vsebuje naročene izdelke in račun. Naročeni izdelki ostajajo last ponudnika do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava je mogoča samo na naslovu v Sloveniji.

CENIK POŠTNE STORITEV V NOTRANJEM PROMETU (cene so v evrih in veljajo od 1.9.2017)

Priporočeno pismo s storitvijo

od 250g do 500g         2,26 €

od 500g do 1kg           3,68 €

od 1kg do 2kg             4,55 €

Paket s storitvijo

do 2kg                      4,55 €

od 2kg do 5kg            5,43 €

od 5kg do 10kg          7,99 €

Storitve na priporočeno pismo/paket

Pazljivejše ravnanje      1,02 €

Odkupnina                 1,22 €

PREVZEM POŠILJKE

Ob prevzemu pošiljke je kupec dolžan preveriti:

  • ne-poškodovanost zunanje embalaže,
  • vidne napake naročenih izdelkov,
  • število izdelkov in skladnost z vsebino naročila.

Kupec je dolžan vsako zaznano neskladnost nemudoma sporočiti prevozniku ter sestaviti pisni zapisnik, saj v nasprotnem primeru izgubi nadaljnja upravičenja do družbe. Račun je priložen pošiljki izdelkov in vsebuje podatke kot jih družbi posreduje kupec v trenutku oddaje naročila. Naknadne spremembe in korekcije računa niso mogoče. Ponudnik  ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

NAPAKE, VRNITEV IZDELKA ALI ZAMENJAVE

To določilo se ne uporablja v primeru napake ali dostave napačnih izdelkov. 

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik tudi krije stroške prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži. 

Možnost vračila ali zamenjava izdelka ne velja za izdelke poškodovane med prevozom, za katere je dolžnost kupca, da z njimi sooči prevoznika ob prevzemu izdelka, poškodovanje izdelkov zaradi nevestnega ravnanja ali zaradi nespoštovanja navodil za uporabo oz. neobičajne uporabe. 

Kupec oz. potrošnik lahko napake na kupljenem izdelku uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Iz naslova stvarne napake lahko kupec oz. potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe brez obrazložitve razloga zakaj. Edini strošek kupca v tem primeru je strošek vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno podjetju v 14 dneh od podanega pisnega sporočila o odstopu pogodbe. Kupcu se vrne kupnina v roku 14 dni od prejema pisnega sporočila o odstopu pogodbe. 

ODSTOP OD POGODBE

Večina naših izdelkov je narejenih po naročilu kupca, zato v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (peti odstavek 43 č. člena) potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, saj so predmet pogodbe izdelki, ki so bili izdelani po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeni njegovim osebnim potrebam ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, razen v primeru, če se pogodbeni stranki dogovorita drugače. Naročnik lahko odstopi od pogodbe dokler naročilo ni sprejeto v obdelavo oz. v roku ene ure od oddaje naročila. 

Sklenjeno pogodbo hrani podjetje Wind d.o.o., kupcu je ob dobavi blaga priložen račun. Sklenjene pogodbe/računi se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcem dosegljive v primeru posredovane zahteve.

KODEKS RAVNANJA

Podjetje Wind d.o.o. razume svoje poslanstvo, kot poskus približati se najvišjim možnim standardom pri delu s strankami. Verjamemo v moč dogovora in sporazumnih odločitev. Še posebej smo pozorni na reklamacije, ki jih rešujemo hitro in v sodelovanju s stranko.

REŠEVANJE SPOROV

V primeru kakršnegakoli spora nas kontaktirajte na tel. 02 531 19 75 ali GSM 031 442 083. V kolikor se kupec oz. potrošnik ter prodajec ne moreta dogovoriti o rešitvi morebitnega spora je za reševanje pristojno Okrajno sodišče v Murski Soboti. 

Zagotavljamo vam

  • hitro dostavo
  • ugodne cene
  • 100% varen nakup brez tveganja

Vas zanima več? Kliknite tukaj in poslali vam bomo neobvezujočo ponudbo!

Naročite se na naše e-novice in prvi boste izvedeli vse o naših ponudbah in akcijah.

Pinterest